- Vesteuropa: 1995: 58,6 mio. borgere +65 år (15,2%)
2020 79,7 mio. borgere +65 år (20,3%)
- Japan: 1995: 14,8 mio. borgere +65 år (11,8%)
2020 28,9 mio. borgere +65 år (24,7%)
- USA: 1995: 33,0 mio. borgere +65 år (12,7%)
2020 57,7 mio. borgere +65 år (16,5%)
Den traditionelle løsning::
1990’erne: "Så længe som muligt i eget hjem"
Uoverensstemmelse – De "Nye Gamle" & Plejerne kræver nye løsninger
2. Pleje – Fra "Logistik" til "Uafhængighed":
Hvad de "Nye Gamle" ønsker fra hjælpemidler, (markedsresearch, 1997 – 2002):
i. Produkter, som ægtefælle / familie føler sig trygge ved at anvende
"Selskabets Mission er
at udvikle og markedsføre "Proaktive" hjælpemidler, som gør det muligt for ældre eller handicappede mennesker at leve som selvstændige, selvhjulpne & aktive mennesker i eget hjem så længe som muligt, uden at være afhængig af hjælp udefra.Hvis brugeren bliver afhængig af hjælp fra ægtefælle eller professionel plejer, skal Borringia’s hjælpemidler tilbyde disse optimale arbejdsbetingelser."
Forretnings-Udviklingsfase (1997 – 2002):
4. Det Nuværende Produktprogram & Markedsdækning:
Dawn Plejeløfter®, En ny måde at håndtere forflytning, brusebadning, toiletbesøg & hygiejne
4. Det Nuværende Produktprogram & Markedsdækning:
4. Det Nuværende Produktprogram & Markedsdækning:
Rise™ Bade-, Toilet- & Forflytningsstol med elektrisk løft og "Stå-Op" Funktion.
4. Det Nuværende Produktprogram & Markedsdækning:
4. Det Nuværende Produktprogram & Markedsdækning:
Flex-Lift™, Sammenklappelig, Bærbar, Elektrisk Personløfter til Private Hjem, "Undervejs", Institutioner & Hjemmesygeplejen:
Flex-Lift™ tilfredsstiller 4 parallelle behov:
4. Det Nuværende Produktprogram & Markedsdækning:
4. Det Nuværende Produktprogram & Markedsdækning:
Chameleon® Bade-, Toilet- & Transportstol:
4. Det Nuværende Produktprogram & Markedsdækning:
4. Det Nuværende Produktprogram & Markedsdækning:
5. Produkter Under Udvikling & Markedsdækning:
Air-Lift™ , "Svæve" i stedet for at løfte:
CareChair™, En "4-produkter-i ét" Revolution af Indendørs-Mobilitet:
5. Produkter Under Udvikling & Markedsdækning:
CareChair bliver forberedt til at blive lavet om til en lille, let elektrisk indendørskørestol, blot ved at skifte baghjulene og påmontere et joystick
6. Markedsdrevet Produktudvikling
7. Patentbeskyttelse & Intellektuelle Rettigheder (IPR):
8. Borringia’s Organisation:
Fase I ( 12 mdr.)
Fase II (6 måneder):
Fase III: